Klantenservice
Schrijf ons e-mail via onderstaand formulier of open het chatvenster en neem direct contact met ons op!
SCHRIJF ONS EEN BERICHT
CONTACT INFORMATIE
Goede ideeën? Opmerkingen? Vragen? Schrijf ons een e-mail en wij komen spoedig bij je terug!
VRAAG & ANTWOORD
Verzendkosten
Wanneer uw bestelling is verstuurd ontvangt u een e-mail van DPD met daarin de informatie omtrent de bezorging en een track & trace code zodat u uw bestelling kunt volgen. Deze mail ontvangt u een werkdag voor de bezorging. De levering is gratis bij een totaalbedrag boven de 35 euro. In de overige gevallen betaalt u €4,95 aan bijdrage in de bezorgkosten.
Bestelling online volgen
Wanneer uw bestelling is verstuurd ontvangt u een e-mail van DPD met daarin de informatie omtrent de bezorging en een track & trace code per doos zodat u uw bestelling kunt volgen.
Deze mail ontvangt u een werkdag voor bezorging.
Bestelling afhalen
U kunt er voor kiezen om uw bestelling op te halen bij Koffiemasters aan de Fokkerstraat 39, 3905 KV te Veenendaal.
Bestelling wijzigen en/of annuleren
Na het plaatsen van uw bestelling wordt deze onmiddellijk doorgezet naar ons magazijn zodat wij u zo snel mogelijk kunnen voorzien van de koffie’s en/of toebehoren. Dit is een volledig geautomatiseerd proces waardoor het niet mogelijk is om uw order na het plaatsen nog te wijzigen. Bent u nog iets vergeten te bestellen of wilt u een andere wijziging doorgeven? Neem dan contact op met ons via het telefoonnummer 0318 706970 of stuur een email naar contact@koffiemasters.nl.
Retourneren
Wat doe ik als de koffie niet naar wens is?
Is uw koffie niet naar wens? Bij koffiemasters.nl is het mogelijk om uw koffie kosteloos te retourneren. U kunt binnen 14 dagen na aflevering contact opnemen met onze klantenservice door een mail te sturen naar: contact@koffiemasters.nl. Samen zal er naar een geschikte datum gekeken worden wanneer DPD de koffie bij u thuis kan ophalen. Dit dient echter 48 uur van te voren kenbaar te worden gemaakt. Het is helaas niet mogelijk om een tijdstip hierbij aan te geven. U kunt kiezen voor een vervangende koffie of het bedrag wordt gecrediteerd. Houdt u er rekening mee dat het pakket alleen kan worden opgehaald van dinsdag tot en met zaterdag.
Wat doe ik als mijn bestelling kapot/beschadigd is?
Indien mogelijk, vragen we u een kapot pakket te weigeren bij bezorging. De bestelling wordt dan kosteloos aan ons teruggestuurd en u ontvangt nieuwe koffie. Heeft u het pakket al geaccepteerd? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.