Klantenservice

Schrijf ons e-mail via onderstaand formulier of open het chatvenster en neem direct contact met ons op!

SCHRIJF ONS EEN BERICHT

CONTACT INFORMATIE

Fokkerstraat 39
3905 KV Veenendaal

0318 706970

Goede ideeën? Opmerkingen? Vragen? Schrijf ons een e-mail en wij komen spoedig bij je terug!

VRAAG & ANTWOORD

Verzendkosten

Wanneer uw bestelling is verstuurd ontvangt u een e-mail van DPD met daarin de informatie omtrent de bezorging en een track & trace code zodat u uw bestelling kunt volgen. Deze mail ontvangt u een werkdag voor de bezorging. De levering is gratis bij een totaalbedrag boven de 35 euro. In de overige gevallen betaalt u €4,95 aan bijdrage in de bezorgkosten.

Bestelling online volgen

Wanneer uw bestelling is verstuurd ontvangt u een e-mail van DPD met daarin de informatie omtrent de bezorging en een track & trace code per doos zodat u uw bestelling kunt volgen.
Deze mail ontvangt u een werkdag voor bezorging.

Bestelling afhalen

U kunt er voor kiezen om uw bestelling op te halen bij Koffiemasters aan de Fokkerstraat 39, 3905 KV te Veenendaal.

Bestelling wijzigen en/of annuleren

Na het plaatsen van uw bestelling wordt deze onmiddellijk doorgezet naar ons magazijn zodat wij u zo snel mogelijk kunnen voorzien van de koffie’s en/of toebehoren. Dit is een volledig geautomatiseerd proces waardoor het niet mogelijk is om uw order na het plaatsen nog te wijzigen. Bent u nog iets vergeten te bestellen of wilt u een andere wijziging doorgeven? Neem dan contact op met ons via het telefoonnummer 0318 706970 of stuur een email naar contact@koffiemasters.nl.

Retourneren

Wat doe ik als de koffie niet naar wens is?

Is uw koffie niet naar wens? Bij koffiemasters.nl is het mogelijk om uw koffie kosteloos te retourneren. U kunt binnen 14 dagen na aflevering contact opnemen met onze klantenservice door een mail te sturen naar: contact@koffiemasters.nl. Samen zal er naar een geschikte datum gekeken worden wanneer DPD de koffie bij u thuis kan ophalen. Dit dient echter 48 uur van te voren kenbaar te worden gemaakt. Het is helaas niet mogelijk om een tijdstip hierbij aan te geven. U kunt kiezen voor een vervangende koffie of het bedrag wordt gecrediteerd. Houdt u er rekening mee dat het pakket alleen kan worden opgehaald van dinsdag tot en met zaterdag.

Wat doe ik als mijn bestelling kapot/beschadigd is?

Indien mogelijk, vragen we u een kapot pakket te weigeren bij bezorging. De bestelling wordt dan kosteloos aan ons teruggestuurd en u ontvangt nieuwe koffie. Heeft u het pakket al geaccepteerd? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.